.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گیلان؛
پيشرفت‌هاي علمي گيلان غرور‌آفرين است
استاندار گيلان سرمايه‌گذاري در بخش استعدادهاي درخشان را مهم خواند و افزود: از آنجا كه كشور نيازمند توسعه زيرساخت‌ها است، نمي‌توان همه سرمايه‌گذاري‌ها روي شكوفايي استعدادها صورت گيرد...
پيشرفت‌هاي علمي گيلان غرور‌آفرين است

استاندار گيلان گفت: پيشرفت‌هاي علمي دانش‌آموزان و دانش پژوهان گيلان مايه مباهات بوده و غرورآفرين است.

روح‌الله قهرماني‌چابك بعد از ظهر امروز در مراسم تقدير از مدال‌ آوران گيلاني در المپيادهاي علمي جهاني و كشوري طي سال گذشته در سالن اجتماعات استانداري، ارزش اين دانش پژوهان را در خدمت به ديگران و جامعه دانست.

وي اظهار داشت: آشنايي با اين دانش آموزان به عنوان يك سرمايه افتخاري است كه در آينده مي‌توانند منشا آثاري بزرگ در كشور شوند.

قهرماني‌چابك با بيان اينكه دولت طي سال‌هاي اخير پيشرفت‌هاي خوبي در توسعه علم داشته است، تصريح كرد: ايران با سرمايه‌گذاري‌هاي علمي، آباد و متعالي مي‌شود.

وي مهم‌ترين عامل توسعه هر جامعه را نيروي انساني ذكر كرد و گفت: اگر براي فرزندان خود در دستيابي به دانش هزينه كنيم تا استعداهاي آنان شكوفا شود، حق مطلب ادا مي‌شود.

استاندار گيلان سرمايه‌گذاري در بخش استعدادهاي درخشان را مهم خواند و افزود: از آنجا كه كشور نيازمند توسعه زيرساخت‌ها است، نمي‌توان همه سرمايه‌گذاري‌ها روي شكوفايي استعدادها صورت گيرد.

وي وجود دانش آموزان موفق گيلان در عرصه‌هاي علمي جهاني و كشوري را سبب افتخار استان و كشور دانست و خاطر نشان كرد: وجود اين دانش آموزان ما را به آينده‌اي بهتر اميدوارتر مي‌كند.

قهرماني‌چابك خوشفكر بودن را در جامعه امروزي نياز مهم عنوان كرد و اظهار داشت: كار اين افراد ناب و خالص و براي خدمت به خلق خدا است.

رئيس سازمان آموزش و پرورش گيلان نيز در اين مراسم با تبريك هفته پيوند اوليا و مربيان گفت: امروز به اين نتيجه رسيده‌ايم كه جامعه به جوانان خلاق و توانا نيازمند است.

ايوب نجف‌زاده افزود: نياز جامعه زماني برطرف مي‌شود كه تلاش جوانان و حمايت مسئولان در كنار يكديگر قرار گيرد.

وي با اشاره به تعداد حضور دانش آموزان گيلاني در عرصه‌هاي علمي اظهار داشت: امسال حدود 20 نفر از دانش آموزان در كنكور رتبه زير 100، 20 نفر رتبه زير 500 و حدود 40 نفر رتبه زير هزار را حائز شدند.

معاون مركز تيزهوشان و استعدادهاي درخشان گيلان به حضور دانش آموزان موفق استان در مراسم مذكور اشاره كرد و گفت: اين دانش آموزان برگزيدگان المپيادهاي علمي و پژوهشي سال گذشته هستند كه در مرحله جهاني و كشوري به عناوين برجسته‌اي دست يافتند.

خسرو احمدنيا در باره فعاليت مركز تيزهوشان ميرزاكوچك استان اظهار داشت: اين مجتمع آموزشي از سال 68 تاسيس شد و با به‌كار گيري از كادرهاي قوي و شايسته استان براي ارتقاي علمي گيلان موفقيت‌هايي را كسب كرد.

وي با بيان اينكه در سال دو يا سه نفر در مركز تيزهوشان استان به افتخارات علمي دست مي‌يابند، خاطر نشان كرد: امسال 11 نفر به مرحله جهاني المپياد رسيدند.

در اين مراسم 12 نفر از دانش آموزان و دارندگان مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌هاي زيست شناسي، فيزيك، اختراعات و نجوم به همراه مسئولان مركز تيزهوشان و استعدادهاي درخشان گيلان با لوح تقدير و هدايا تجليل شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.566 seconds.